Vågor.

Livet kan gå i vågor... men till en viss gräns. Vissa dagar vaknar jag glad och känner mig glad och pigg. Men sen under dagen händer det något så jag typ vill dö, eller ja bara försvinna. Just nu är det för snabba vindar på vågorna så att jag inte hänger med. Jag hoppas att det lugnar sig snart - Händer för mycket på så kort tid.

Det är inte bara dåliga saker, utan ibland bra och ibland dåliga men det räcker med 1 sak per dag.. Inte flra.. Ja detta inlägg vart lite knäppt men hoppas ni fattar!

(har lite blogg torka just nu)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: :/ vet faktiskt inte varför dom bästa människorna ska gå bort. Men jag tror ändå allt har en mening, det måste ha det. I slutändan.

2010-09-11 @ 17:06:20
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0