Ont i magen.

Men får skylla mig själv. I går åt jag middag med familjen, men jag åt lite yoghurt med flingor. Senare så bakade jag choklad bollar för att jag gillar att baka, men tror ni inte att jag åt ganska många minst 4:ra. Jag och lillasyster hängde på youtube och kollade på björn gustafsson i parlamentet. Då hon sedan ville ha två mackor.. Tror ni inte att jag också tog det då.

5dl Yogurt med 2dl flingor (ca)
4-5 chokladbollar
2 Mackor med OST!

Jag har sån himla ångest över detta.
Länge sen jag åt så där mycket, kanske svårt att förstå men det är väldigt jobbigt.

Hoppas ni orkade läsa dom nedre inläggen, försöker skriva hur jag känner från insida och ut för att det ska bli lättare för er. Ibland kommer det en tår när jag skriver. Jag delar med mig, vill inte vara ensam.


Puss <3

Kommentarer
Postat av: LIENE

svårt att plötsligt äta så mycket:/ så jag tror jag förstår.

2010-09-07 @ 06:16:39
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0