Men serigöst..

Trodde aldrig att detta skulle inträffa.. Idag har jag ätit en kanelbulle och drukigt en kopp te.. Jag kännde mig hungrig ett tag men då bakade jag bullar, smakade lite på dom innan ja la in dom i ugnen. Men det är allt jag ätit idag. Jag blir rädd.
Tänkte äta lite innan jag gick och la mig. Men jag har så fruktansvärt ont i magen. Livet känndes så bra för bara någon vecka sen. Nu har det hänt så otroligt mycket. Jag vill verkligen få jobb men lyckas aldrig. Pojkvännen vill gärna skaffa hund, han skoja lite på msn idag: "någon behöver ett jobb först :P ^^ " - Jag ville ta det på skoj men det gick bara inte. Just för att jag verkligen kämpar, men efter som att jag aldrig får napp så märker han ju inte att jag försöker. Så för mig så känns det jobbigt när det kommer på tal.

Men va på arbetsförmedlingen idag och det gick oförväntat bra. Men min plan verkar spricka och då står jag här på ruta 1 igen och bara den tanken får mig så otroligt orolig och närvös. Varför ska det vara så svårt att få jobb? Varför ska jobb, men framför allt pengar, vara så OTROLIGT styrande.

Tack än en gång till läsare, utan er skulle jag lägga ner bloggen och det är ni som peppar och kommer med tips.. Endast ni som vet om bakrunden på mitt "perfekta" liv.


Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0