Hade planer.

Idag hade jag tänkt göra en del saker. Men jag har sån himlans huvudverk som verkligen gör ont :(. Helt super trött och seg. Lääänge sen jag mådde så här. Det jobbigaste är att man bara blir hemma för att man inte pallar något överhuvudtaget.

En vän skulle höra av sig på morgonen men tror hon har glömt det. En annan vän befinner sig just nu på SCÄ för att vägas och kollas så att hon går upp ivikt och inte gått ner.. Jag är såå närvös, hon har nästan precis blivit utskriven från heldyngs vården och får nu sköta mer och mer själv. Hon tycker det är skönt och nu har hon mer och mer fått tillbaka sitt liv... Så jag är så OTROLIGT närvös att dom ska ta allt i från henne igen (precis som hon själv). Det skulle förstöra hela hennes liv, all hennes ork att kämmpa.

Jaa, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ganska mycket just nu.

Igår skrev min bardoms vän (hon säger att jag är hennes bästa vän) på msn om att jag inte grattat henne.. Jag sa grattis men hon verkar inte tro på det och sen får jag värsta sms:et av hennes mamma. Tycker bara det är så GRYMT löjligt. Så det är upp till henne, jag kommet inte säga förlåt eller något för jag vet, och har fler vänner (som också säger), att jag inte har gjort något fel. Orka bli sur och göra värsta grejen av att jag "inte" sa grattis. Sen sa hon "Du va sist av alla" Men va FAN jag sa i alla fall grattis och jag mår inte bra just nu. Blir bara så sjukt i rriterad på att folk hakar upp sig på små saker.

Puss o Kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0