Det går inte.

Tänk dig kännslan av att du vill äta, det luktar otroligt gott och du vill bara ha det.. Men så lyder inte kroppen, för att det är någon i huvudet som säger åt dig att du inte alls ska äta. Utan det får vänta..

Sjukt svårt att förklara men i dag har jag bara fått i mig en liten bulle och en kopp te. Jag känner att magen vill ha men en annan säger att jag ska ge fan i att äta bara för att jag är tjock.

Vågar inte prata med någon att jag fallit tillbaka, ganska mycket nu. Jag stöttar en kompis som ska till Mando och kommer bli inskriven på heldyngsvård då jag - hennes "förebild" kommer och är precis lika "dålig" som hon.. nej det vill jag inte visa. Lika så med att jag mailar med en av lillasysters kompisar som verkligen höll på att dö för bara ca 3 månader sedan, jag är en av hennes förebilder med. För att jag gjort så stora framsteg.. Hur FAN ska jag då kunna berätta detta för någon?

Dessutom skulle min familj och alla andra nära bli så sjukt besvikna. Så man kan säga att jag skäms över mig själv att jag har en jävla parasit i hjärnan som taröver.. så i själva verket så är det inte jag som ställer till det..

Ja nu ska jag baka bullar så hörs vi sen!

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Veronika

Forsok ta upp det med din psykolog sa snart som mojligt! Du maste prata med nagon innan du trillar dit igen.

Forsok fundera pa varfor du haller pa att trilla dit igen.

Styrke kram till dig!

2010-09-07 @ 20:17:36
Postat av: Veronika

Forsok ta upp det med din psykolog sa snart som mojligt! Du maste prata med nagon innan du trillar dit igen.

Forsok fundera pa varfor du haller pa att trilla dit igen.

Styrke kram till dig!

2010-09-07 @ 20:18:44
Postat av: svar av mig

Tack veronika!

Jag träffar inte min psykolog för än om ca 2 veckor. Hon är bortrest :(. Jag tror att det är förmycket dåligt som händer i livet just nu, och plus att psykologen är borta under samma period gör att jag mår så otroligt dåligt :/

Kramar

2010-09-07 @ 21:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0