Lillasyster.

I torsdags kväll bara ran mina tårar pågrund av att mitt och pojkens bråk startade.
Jag trodde vi skulle åka till hans syster till sammans men det visade sig att han tagit ledigt på fre så han hade dragit dit. Det är omöjligt att ta sig kommunalt dit, så jag var väldigt besviken.

Att jag alltid ska ta mig dit han är.

Ju mer vi skrev ju mer sårad och ledsen vart jag. Tillslut så ringer jag, ingen svarar jag ringe o ringer o ringer.. Tillslut lägger han bara på så fort jag ringer. Jag skriver "Snälla svara" men han ville inte.

Lillasyster kramar om mig och pussar mig på huvudet. Hon ger mig tryggheten.
Men det känns så fel att jag är så fruktansvärt beroende av hennes sälskap.
Jag sover till och med inne hos henne i bland för att jag inte vågar sova ensam.
Ensam och rädd, i alla fall förr. Då jag kunde se saker som inte finns men som
jag trodde verkligen fanns.

Jag vill flytta ihop med pojken, men jag har planerat in att de ska finnas ett rum för lillasyster.
Inte för att jag har jobb och inte för att vi har planer på att flytta ihop så.. Men tanken bara finns där.
Det är ett måste. Tänk att man kan vara så beroende av en människa.

Pojken frågade på valborgs natten om jag tänkte ta självmord om han lämnade mig,
jag svarade skit surt nej!
Han svarade "Bra, blir ju skit rädd". Jag skulle inte kunna göra så mot min familj, mamma, pappa, stora o lilla syster. Inte mot min farmor och farfar heller för den delen. Även om tanken slagit mig många gånger, att allt skulle lösas om inte jag fanns.

Min kärlek till honom, jag har aldrig kännt så för en person och jag vill att det ska hålla för evigt. Men ingen vet vad som kan hända eller komma att förstöra. Men om jag fick bestämma så skulle jag få ett jobb nu, så vi snart kunde flytta ihop och sedan få ett bran. Men det vågar jag inte säga till honom...
Han skulle väl bara bli rädd.

Vi har pratat om att vi vill flytta ihop men att det inte går just nu. För något år sedan så pratade vi om barn, inte än men i framtiden så vill vi båda.

Men men.. Har bara lite tankar i huvudet.
Jag ska ev lägga ner min andra blogg just för att så många nära o kära läser den och då kan jag inte skriva sånnt här.

Puss på er alla fina!<3



Kommentarer
Postat av: LIENE

Man har sina motgångar och deppsvackor.

2010-05-03 @ 20:51:35
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: heh men du, du är ju fortfarane ung:D min mamma tar fina kläder på sig och inte tantiga, hon är ju 45 nu men hon tar kläder hon trivs i.

Så klart behöver du inte klä dig precis som mig eller köpa plagg som du tror skulle se "fjortisaktigt" ut men din klädstil är trots allt din kldästil som du själv får bestämma över:)

och tack så klart:D

Min valborg var okej men lite långtråkig då jag inte hade mycket att göra med min mamma.

2010-05-05 @ 19:59:51
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0