Har haft underbara dagar...

Jag har haft så mysiga dagar att jag inte vågart tro att dom varit sanna.. Men precis som magkännslan sa "snart kommer det vända eler hända något" det stämmer, pojkvännen är plötsligt upptagen och vi har inte setts sen i tordags och det gör faktiskt ont. Just för att han och jag började komma varandra mycket närmre då jag tänkte visa han remisser och andra papper.. Men nu är jag osäkra/deppiga jag igen!

Jag blir verkligen tokig på mig själv =(

Han kommer inte höra av sig och jag sa till mig själv i morse "Skicka INTE och fråga om han kan ses ikväl" men gissa vad jag gjorde.. Jo jag skickade o fråga, men såklart fick jag ett nej... Han ska va hos sin satans syter =( han sover aldrig hos mig på vardagar men hans syster spelardet tydligen ingen roll vad det är för dag eller tid... Känner mig bara inte så viktig för honom.

Jag vill få ett jobb, men vet inte om jag är tillräkligt stark. Men jag vill flytta hemmifrån med honom så hoppas jag att han är med mig och inte är hos alla andra helatiden. Nej urs idag har jag bara varit hemma, gråtit lite, surat, deppat och bara mått jätte dåligt inombords =(

Hoppas ni mår bra! Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0