Egen laptop.

Nu har jag en egen laptop igen, då det blir mycket lättare att blogga.

Idag har jag mått helt okej. Åkte med en kompis till Mando, hon ville dit och kolla så hon träffa bara en sekriterar (som jobbade som undersköterska också). Nu hoppas jag bara att hon skickar in sin anmälan så hon blir frisk.

Det dummaste av allt är att jag stöttar henne som i ni bängen, men jag själv kanske också skulle behöva det. Men nej, jag har väldigt normal vikt och äter kanske inte super bara men i alla fall. 

Idag har jag ätit grymt dåligt, en liten tallrik med mjölk och hallon kräm. Middag vart 3 köttbullar med en potatis. Vet inte riktigt varför jag gör så här.. Jag vet precis vad som kan vänta bakom hörnet. Men det är så sjukt svårt att förklara.. Man är som två personer, den ena vill äta som normal människa osv. Medans den andra bar vill leva på vatten och luft typ. - Knepigt det här.

Vart glatt överaskad i dag, pojken min hörde av sig och frågade när vi ses igen :)

Puss Puss på er fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0