Träna?

Japps igår vart det lite onyttigt. Vart ingen jogging men jag gjorde 100 situps (5x20) och 320 situps.
sen strechade jag ordenkligt, efter som att jag vill kunna gå ner i split och spagat igen.

Jag och mamma ska snart börja gymma, jag läängtar så!

Lpg och läste min bok igår, lamig vid 11 tiden - för en gångs skull- men när jag la ifrån mig oken va klockan snart 1. Så jag ligger i pyjamas och slappar just nu. Men dax att kliva upp! höhö.

Idag ska jag träffa en kompis, som jag på valborg kännt i ett år. Känns fasen som om vi kännt varandra hela livet. Men hon har gjort så mycket för mig. Dels hon som fått mig inse att mat är gott och viktigt. Nu måste jag bar våga äta den oftare - Jobbar på det.

Idag är det mulet, hört rykten om att de ska regna :( vill ha soool!

Puss Puss på er!

Kommentarer
Postat av: josefin

vad bra! Vart är det någonstans??

2010-04-21 @ 12:10:49
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0