Någon som vet?

Jag blir lite orolig... Jag äter p-piller, varige kväll tar jag dom men blir olika tider.. Det blir mellan 21:00-01:00, jag vet att man ska ta dom nästan exat på tiden. Men jag lyckas aldrig, har så mycket i huvudet. Nu har jag ställt mobilen och så får det fortsätta. Jag ville undvika det men efter som att jag glömmer dom helt ibland och ibland tar jag dom någon timme senare.

Nu i dag fick jag små blödingar, eller mer några ytterst få droppar.
Någon som vet om det kan bli så när man tagit dom för olika tider?,
tog även en ipren idag, kan det påverka? 

Jag försökte googla på det men hitta inge bra, jag är i slutet av första veckan på kartan..
Är lite orolig.
Hoppas någon kan hjälpa!


Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0