Måste bara anteckna..

Måste bara anteckna vad jag ätit idag (än så länge)

Fruckost: ett litet glas joice (ca 09:30)
Lunch: TVÅ lingongrova med ost med en kopp choklad (ca 15:45)
(va hos farmor och farfar så han pillade i mig de där)
Middag: Ett litet glas med yoghurt (nu 21:00)

+ två koppar te under dagen för att jag frös så.

Känner mig så sjukt beroende av vad jag stoppar i mig...

Imorgon em så ska jag på läger...
Vet inte hur de ska gå, visa barn att man inte äter fruckost och tar en spec energi dryck till lunch.
Och bara något lätt till middag...
Jag själv har en tung oro över att jag ska äta för mycket...

Förstår ni hur kluven man är? :(
Man blir liksom förvirrad.

Pusssen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0