Kommit hem.

Nu är jag helt slut. Det första jag fick göra när jag kom hem va att åka och handla, WOHU!
Lägret va roligt men jag va trött och lite små häning. Men jag körde lite själv också, vilket barnen tyckte va roligt.
Men i dag på förmiddagen fick jag veta att dom läser min blogg, har en till som annhöriga vet om. Jag hade ingen aning om att dom läste den. Jag vart lite sur och ledsen inombords, jag vill verkligen inte att dom ska läsa den. Men om jag säger det, vad kommer det att hjälpa?
Jag vill inte byta blogg.
Jag vill inte skaffa lösen.

Urs, någon som har en bra lösning?

Jag kan inte sluta tänka på att dom läser allt om mig. Det känns hemskt.

Jag kännde hur all min glädje flög ur mig.
Nu känner jag att jag bara vill sluta vara tränare.
Men endå så är det kul, men efter det här känns det bara jätte konstigt.
Om jag inte kan vara jag i min egen blogg så finns det ingen vits med det.
Kan skriva en bok om hur konstigt och tråkigt det här känns,
men sätter en punkt här och nu. 

Puss<3



Kommentarer
Postat av: LIENE

Du kan flytta blogg till annan adress med alla dina inlägg:) vet att andra har gjort så men fattar inte hur:S

skulle inte heller att alla kunde läsa allt om mig om jag skrev så personligt om mig, liksom som en dagbok. Ibland vill jag bara skriva av mig men då gör jag det på textdokument på datorn bara för att jag vet att jag inte vill många ska se det, helst ingen men då rör dig sig om mycket personliga tankar, alla har väl såna.

2010-04-26 @ 21:53:43
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0