Känns som att jag äter..

Fruckost: ett glas joice (klockan 12:30 ca)
Lunch: Några gafflar ravioli (vid 14:00) - Bara för att jag va med en kompis så kunde jag absolut inte avstå.
Hon bjöd även på en fiffi ruta, åt en halv.
Middag: Ville jag bara ha lite yughurt, fick inte för  mamma, så det vart ytterst lite färsk pasta med 3 soltorkade tomater och någon bit feta ost. Med lite röd pesto och 1 oliv.

Bläääääääää!! nu mår jag verkligen illa!
Känns som att de blir hård träning ikväll.
Hoppas att de är fint väder i morgon så jag kan jogga.

I morgon ska jag till kyraton.. Känns som att de va jätte länge sen jag va där.
Men samtidigt så ska jag ev sluta hos henne när jag nu är intagen på en psykiatrisk undersökning.
Jag vill endå va kvar hos henne så jag har en kunnig person att bolla med. Men enligt henne så funkar inte det i längden... Får se vad som händer.

Den psykiatriska undersökningen är jag SUPER närvös över, inte många i min när het som vet om det, ca 2-3 nära vänner + pojkvännen och kyraton.. men inte familjen. Sa bara fort i dag till mamma att jag ska till en läkare.. Vågar inte säga mer en så. Hur låter det att man ska till psyket?! Första gången kyraton och jag började diskutera det känndes det bara jätte tungt och jobbigt. Men nu känns det mer som en hjälpande hand..

Om du tänker dig att du simmar i vattnet och är på väg att drukna för att du inte orkar mer, plötsligt kommer det en roddbåt med en person som sträker ut sin hand.. Varför inte ta tag i den?.

Det känns som att folk kommer se en helt knäppt om man nämner det där. Men jag ska dit pga ev deprisiton och nedstämd het..

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Backstage with Maja

sv: Okej va kul att du är tillbaka :)

2010-04-21 @ 20:48:51
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0