Framtiden...

JA den går jag och tänker på väldigt ofta.. Men varför?
Kan inte jag göra som alla andra att bara ta en dag i taget?

Men det som jag "bekymmrar" mig över är att om jag och min pojkvänn skaffar barn iframtiden...
Han är deppig, dålig själv bild och halft osäker på sig själv..
Jag Hatar hela mig, insidan och ut! Jag är osäker och känner mig alltid som den konstigaste och fulaste personen bland mina vänner, eller dom som jag är bland.

Vad skulle detta barn då fål eva med?

Antingen skulle den väl bli helt tvärtom och bara älska sig själv...
Eller så skulle den få alla möjliga sjukdommar... Jag själv har ju ev en djupare deprisiton (stavning??)
ätstörning, dålig självbild osv.

Men mitt barn ska bli så ortoligt älskat av mig och jag kommer göra allt för att den inte ska känna sig bortglömd, konstig, udda, ful eller något liknande. - Jag är absolut inte gravid.. Har bara dessa tankar inom mig efter som att bådde jag och min pojkvänn vill ha barn i framtiden, vi båda gillar tjej-namnet Elvira. Hihi.

Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Förlåt för sent svar, men nu är jag tillbaka så smått efter USA-resan. ♥ Med lite småsteg ska bloggen bli sommarfin och massa USA-bilder och roligheter ska läggas upp. Kommer bli lite lugnt över Valborg, men sen drar jag igång som vanligt ♥ Kolla gärna in min kärlekshälsning ♥ ♥ ♥

2010-04-28 @ 22:17:46
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Alina

hoppas du får en nice dag sötnos! :)

2010-04-29 @ 13:31:23
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: LIENE

Vem vet, det kanske skulle hjälpa er:) när man får barn får man väl många andra tankar och känslor med det också? Kanske det skulle övervinna eran osäkerhet? Vad vet man:)

2010-05-02 @ 08:55:07
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-20 @ 22:36:28
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0