Energi dryck.

Nu har jag varit iväg och köppt energi drycken. Det fanns inte min smak, vanilj. Så det får duga med skogsbär och jordgubb. Vet ej omjag tåljordgubbs smaken, lär märka - höhö.

Jag hoppas att jag tog med mig tillräkligt.

Så nu kommer jag inte kunna blogga för än på söndag eller måndag - Tränings läger.

Dagens käk hit tills (kl13:50)

Fruckost: --- räknas två glas vatten(?)
Lunch: ---- Räknas en halv godis(?)
Middag: Lär bli antingen en energi dryck eller lite salld.
Beror ju på vad som serveras på lägret ikväll.

Hur ska jag säga till dom andra tränarna att jag har ätstörning?
Känns jobbigt, men vill endå med. Tackade nej till sommar lägret pga maten.
Nu är det dock bara fredag-söndag. sommar lägret är en hel vecka.

Känns jobbigt att inte kunna antäkna maten, men vågar inte ta med min dagbok heller...
Ungarna är ganska ivriga och nyfikna så tänk om dom skulle hitta den.. Nej urs!

Puss på er alla sööta!

Kommentarer
Postat av: LIENE

Kommer nog gå bra ändå:) är du mer aktiv skadar det inte heller även om du får i dig lite mer än vanligt, du kommer ju göra dig av med kalorierna.

2010-04-24 @ 10:22:49
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Ja precis och allt som är svårt gör en starkare=)

Okej, jobbigt att vara hängig, det är jag med just nu. Men hoppas du är piggare nu när du har lägret då.

kram!

2010-04-24 @ 19:49:11
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0