Dålig dag, synd!

Jag har faktiskt börjat se ljuset, lyckan och glädjen, att livet har mycket fint att ge, bara man öppnar ögonen och ger den den chansen... Men i dag vännde allt.

Det började med att jag absolut inte kunde sova igår, kännde mig lite närvös inför samtalet.
Vet inte varför jag va närvös, gått till henne ca 8 gånnger och vi har en jätte bra relation mellan varandra.
Jag tränade innan jag la mig också, 120 armhävningar och ca 140 situps, sedan lite rumpa, rygg och stretching. Efter att ha tränat så därlite smått så brukar jag kunna somna sen + att jag läser i en bok. Men det gick inte.

Jag fick i mig ett litet glas
joice som fruckst (låter kanske lite men förut va det absolut inget alls).
Mamma va snäll och körde mig dit. Jag satt i det mysiga väntrummer och väntade på henne.
En annan tjej kom in och log mot mig, jag kännde mig sedd.
Hon började växla några ord med mig, sen kom min kyrator och vi gick in på hennes rum.

Jag vet inte hur jag ska förklara detta samtal.. Men det va som att vi verkligen såg varandra och kunde kommunicera på ett annat sätt än vad vi gjort tidigare. Känndes bådde skönt och roligt.

Hon tycker att man ser en förändring i ansiktet, att jag är lite piggare.
Jag vet själv att de är för att jag äter mer. Bara svårt att inse.
Jag tycker bara att jag blir tjock om jag äter...

Jag visade henne även pappren från en psykolog från jag gick på lågstadiet.
Hon reagerade precis som jag.. varför har det inte hänt något sen dess?

Jag vet att mina föräldrar under samma tidpunkt hade väldigt mycket med min storasyster och lillasyster. Storasyster skulle byta klass osv. pga mobbing och trakasserier.
Lillasyster skulle ev få hoppa upp en klass och så.. Mycket möten på båda deras håll..
Så jag va väl normal och kunde klara mig som läget va...
Men hur mår jag idag??

Jag klandrar inte mina föräldrar, visst känner jag en liten besvikelse
men vad fan gjorde skolan? dom har väl om någon ansvar?
Nej urs, blir bara så sur.. Tänk om dom gjort något redan när jag va 7 år.
Då hade jag kanske mått mycket bättre och mitt liv hade kanske varit bättre..
Vem vet...

Är på g att bli sjuk, förkyld, nyser, trött och hängig..
Bara man ser vädret så blir man ju sjuk!

Puss Puss


Kommentarer
Postat av: LIENE

jag tror nog allt som händer i livet har en orsak. Ibland tänker jag också efter och tänker OM, tänk om det hade hänt annorlunda, men sen tänker jag att jag faktiskt skulle inte vilja att något hade varit annorlunda.

och härligt att du är tillbaka, eller härligt och härligt, du får ju ta hur långt uppehåll du vill:) Hur är det annars med dig?

2010-04-22 @ 18:25:39
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0