Varför?

I dag har jag lyckats äta några stycken risenta, en liten yoghurt och sen lite liite popckorn.. Urs o BLÄ!.

Men varför kan inte jag känna mig nöjd med mig själv? - Åt mindstonde lite? - nej inte äns det.
Varför blir jag så sur på mina nära, när det är "mig" själv ja är besviken på som ätit för mycket.
Varför kan jag inte känna att min pojkvän älskar mig? - Varför ska JAG känna mig miss nöjd med ALLT!

Aldrig någonsin kännt mig bra på något, alltid någon annan som varit bättre.. Mamma, släcktingar, vänner.. mf har hunder hela uppväxten sakt att "alla är bra på någo" - Vad är jag bra på?..
Jo stötta alla anra människor som mår dåligt, visst det är ABSOLUT kul att jag kan hjälpa andra så de mår bättre och får det bra... Men jag då? - Nej nu vart de lite ego här.


Jag önskar bara att jag kunde vara glad, innefrån och ut..

Sorry för ett tråk-inlägg.. men känndes skönt o skriva.



Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N

okej, det var inte kul å höra. men tänk på att även om du varit sjuk ett tag så är det aldrig försent att bli frisk..



jättekul att du gillade min blogg. <3

2009-09-08 @ 08:12:24
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N

ah jagvet. jag är ju själv inne på ett 8e år som sjuk.. eller ja, p0åväg mot friheten dåda. men fortfarande. från första gången jag försökte bli frisk, var för 4 år sen.. så.. det är 4års kamp.. och ännumer lär det bli. jag vet hur jobbigt å kämpigt det är.



2009-09-08 @ 11:19:12
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: J O S E F I N

finns här om du vill snacka, <3

2009-09-08 @ 13:21:43
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: okej, jag förstår, jag var sån förut som fördjupade mig i saker, det behövs inte, man ska inte tänka för mycket.

Tack:)



alla människor är olika, så man kan inte ens jämföra sig med andra, alla är lika värdefulla.

2009-09-08 @ 21:46:19
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0