Värdelös.

Jag känner mig så fruktansvärt värdelös.
Pojken vill inte vara med mig - Inte sett han på snart över en vecka.
Vilket för mig känns som en evighet.
Jag mår sjukt dåligt
Är hemma från jobbet, skicka sms till chefen. Fick utskällning.
Men den va jag väl mer än värd.
Vännerna säger att pojken min är en stor idiot ,
dom är sura på mig för att han och jag är osams just nu.


Ska på 20års fest ikväll.
Det ska självklart bli super kul. Men inte likt mig att ha en "icke-orka" kännsla.

Just nu har jag inte lust med någonting alls.
Ska ta mig till vårat lilla, extremt lilla centrum och försöka hitta något att ha på mig ikväll.
Jag orkar verkligen inte ta mig in till stan. Det vägrar jag.


Fan och shiiet i helvete vilken röra!

Hoppas ni mår bra<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0