Sjuk?

Känns som att jag svalt globen, jag hostar, göront när jag sväljer. Fryser o skakar, de tjuter i öronen. Känndes som att hörsen försvann ett tag då jag fick dålig balans....

Vad är det som hände?

Jag har gått upp MASSOR i vikt.. Jag gråter!
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, JAG VILL INTE!!

Känner mig helt total misslyckad när jag ser resultatet på vågen.
Fuck all mat, fuck allt som är ät bart!!!

Är det värt att äta och gå upp MASSOR i vikt när man sedan mår så här??


Kram <3



Kommentarer
Postat av: J O S E F I N

det är första chocken. det är äts'monstret som försöker ge dig ångest. ge dig inte, du är påväg åt rätt håll. det är svintufft i början, men det blir bara lättare sen, trust me <3

2009-09-07 @ 15:54:30
URL: http://stendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0