Psykologi tester.. Suck!

Jag va inne på http://www.psykologitest.se/ta_ett_test.php Då jag gjorde flera test.. Enligt testen så har jag garanterat stor ätstörning, farlig självkännsla, och deprition... (jag gjorde tre tester).

Som om jag mår bättre nu?? :S När jag läste resultaten ville jag bara inte tro det! :(
Men jag tog mig mod att kontakta en av personerna.. Så får väl se hur det går.
(jag vet inte när jag ska in på behandlings hemmet, men just nu vill jag inte alls in på någon behandling där man ska äta hela dagarna)  

Vissa sekunder vill jag ha hjälp att hitta felen i min hjärna.. Sen vänder det och jag vill och känner att jag klarar mig själv.

De där testen kanske inte va dem bästa, får inte en att må bättre.. Men nu väntar jag på ett svar, hör av mig när jag hör något.

Ps. FAN o SHIIET vad det HAGLAR ute !!:o



Kommentarer
Postat av: Maja

sv: ja precis. det är bara bra med mej =) haft för dej idag?

2009-09-24 @ 16:22:12
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0