Mycket igen.

Då har jag varit hos mormor avlivat hennes hund, åkte hem gick ut med en vän, släckten kom och gratta, jag åkte med upp till mormor igen kollade på en till hund till henne, åkte hem och träffade en vän.. och sen nu sitter jag här. Trodde att min pojkvänn saknade mig och att vi skulle ses.. men jag måste sluta tro en massa, som vanligt är allt bara en besvikelse. Vet inte vad jag ska säga eller göra längre.

Jag vill bara sova.. eller ja försvinna ett tag. Jag vill att min pojkvänn ska bry sig om mig! :(

Jag vet att han gör det men önskar att han visade det mera, jag behöver det verkligen. På fredag är det en vecka sen jag såg honom och då va hela släckten här så vi han bara små prata lite, så teoretiskt sett så va det förra söndagen (den 13) som vi verkligen sågs och umgicks. Jag älskar honom verkligen men det känns som att han inte vill ha mig längre och vi ska till Thailand "snart" - i vinter.. Jag måste börja träffa vänner 24/7 så att jag har något att göra och kan preotera bort honom litegrann ett tag..

Varför är mittliv så här??  




Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken fin blogg du har :D allt bra?

2009-09-24 @ 10:32:54
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0