Mer shopping.

I dag va jag med en kopis i stan. Jag köppte en kjol för 99 kr :D och ett par trosor för 29:50 ;) haha. Jag måste även avslöja att jag prövade även jackan som jag beställt så nu vet jag att jag... KAN HA DEN :D + att den svarta är slut i typ hela staden så tur att jag beställde den innan den tog slut helt och hållet.

I morgon ska jag ringa jobbet, as närvös. haft ont i magen hela dagen, extra ont! :/ men tror att de beror på att jag oroar mig förmycket. Men jag har bestämt att ringa in vid 10 då de öppnar så att jag har det gjort.

Ska försöka lägga ut ngn bild snart, bloggen ser lite små trist ut utan bilder. Men jag skämms så mycket övermin kropp :(. Men bild på kjolen ska jag försöka fixa (:

Nu ska jag fösöka sova.

Puss Puss <3




Kommentarer
Postat av: LIENE

Kul med shoppning och så bra att jackan passade dig!:D

2009-09-28 @ 21:43:35
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0