Ledig. 090903

Idag är jag ledig.. Men har fått en noja att jag ska städa hela huset - själv. Så min dag blir att städa!

Igår pratade jag med en vän på msn. Jag började berätta lite om min "sjukdom" och hon tycker inte att det stämmer. Att jag inte ser undernärd ut. det tycker inte jag heller, men visste inte om jag skulle ta det bra eller dåligt. Ena halvan av mig tog det bra och den andra tog det som att jag är totalt misslyckad.

Till er läsare som tycker att de är onödigt/dåligt att blågga om det här, det är frivilligt att läsa - ingen som har tvingat er. Och efter som att jag har så svårt att prata om det med andra så känns det bra att ha en blogg som ingen anhörig vet om.

Jag trodde inte äns att jag skulle få någon läsare överhuvudtaget, jag blir helt chockad och jätte tacksam över minsta lilla kommentar. :)

Nej nu ska jag städa!

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Laila

Tack för din söta kommentar kram Laila

2009-09-03 @ 15:50:19
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0