Kan icke sova.

En natt till då jag sitter här och känner mig helt förjävlig. Jag har läst en massa bloggar nu, då menar jag MASSOR, och nu är jag helt överlycklig.. Jag hittade http://jooannas.blogg.se . Hon som va med i tonårs liv. Jag minns att jag kunde bara inte missa ett enda avsitt av det för att jag tyckte/tycker fortfarande, att det är en helt fantastisk tjej som kämpar som satan. Jag minns också att jag vart skit sur över att de va så få av snitt, men tänkte till lite mera då jag kom på "Shiet vad tjejen bjuder på mycket!" Jag menar vi tittare fick följa hennes privat liv, inte många som skulle tacka ja till det. 

Jag tjatade i flera dagar på min lilla syster att jag skulle vilja tala om för Joanna vad hon faktiskt gjorde för mig - Hon fick mig att se lite mera av mitt verkliga jag. Men jag släppte det efter några veckor. Jag tänkte maila till svt, men då vet jag att man bara får i svar att de inte får ge ut några uppgifter (vilket är helt förstårligt).

Så Joanna om du läser det här så vill jag bara tacka dig!
Tacka dig för att du fick mig att börja kämmpa innan jag hamnade på sjuka.
Och jag hoppas att du mår fint och får en fin-fin söndag!


Från ett "fan" (: <3

(första bilden med äckel facet, o armen ser cp lång ut.. men bjuder på den)

Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0