Jobbigt värre.

Jag fryser, har ont i halsen, jag hostar, på g att bli väldigt förkyld och jag har fruktansvärt ont i magen.. Säkert från allt igår..

I går åt jag:
"fruckost" vid 2 - En halv macka med lite te
"Lunch" vid fyra tiden - En 3:die del av en macka (om inte mindre) och ca 2 dl yoghurt.
Sen vet jag att jag senare gjorde ett försök med en macka till.. men de slutade maed att jag tog ngn tugga, rästen fick hundarna.
Sen va jag på bi då jag åt några M chokladisar med nå nötter i.

Säkert så har jag ont i magen efter chokladisarna :(

Men bion hete Julia & Julie (tror de stavas så). Den va lite konstig men endå lite gullig, de jobbigaste av allt var att den handlade om MAT! Lite ångest och jobbigt.. Men jag såg i alla fall klart hela filmen (:

I dag ska jag jobba och känner verkligen inte för det :/ Ska jobba mellan 13 -20:15.. Kanske inte så jätte lång tid men när man känner sig smått sjuk så blir det VÄLDIGT jobbigt!

Hoppas ni andra får en fin fin dag! :)


Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0