Jobba..?

Jag bläddrar o bläddrar i kalendern.. Jag borde bränna sönder den! Jag kollar i den 24/7 - lika mycket somjag speglar mig.. Jag blir bara stressad av det och får ångestför allt. Än så länge har jag intekunnatäta något, i går vart det ca 2 dcl yoghurt. 

Jag orkar inte jobba, men jag måste!

Jag är så förvirrad just nu.. Jag hatar att en del av mig tackar ja till mat, kanske är det för ena halva börjar bli "frisk" och skriker av mat? då den delen taröver och styr.. medans den andra inte vill ha något alls. 

Fan! 


Igår kollade jag och lilla syster påTitanic, då jag självklart fick ångest.. Ångest över att jag och min pojkvänn aldrig gör något till sammans. Då jag vart sur på mig själv att sitta och klaga över det. Allt blir dubbelmoral och varige minut - timmar - dagar blir till veckor, allt närmar sig behandlingen och just nu VILL JAG INTE! 

Jag vill integå där bland alla som är super smala så kommer jag där.. helt olik de andra, nej jag måste i så fall bli smalare (det vill jag ju endå) men det är inte det som är grejen med behandlingen. 


Urs låt mig få SOVA!  

Sov 2 timmar i natt, överlycklig över de. Det finns inget bättre än att sova!

Nej nu ska jag göra mig redo in för jobbet och bli av med alla jobbiga tankar. Det bästa med att jobba är att jag hinner inte tänka så mycket, de dåliga med att jobba är att vi har massa speglar så jag går och ser hur jävla fet jag är hela tiden - dåjag i mellanåt tappar humöret helt, men står ändå där och ler!



Ta hand om er!








Kommentarer
Postat av: juliette

varsågod : )

detsamma!

2009-09-02 @ 19:54:59
URL: http://juliettes.blogg.se/
Postat av: Laila

Snyggt där =)

2009-09-03 @ 02:43:57
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0