Igår.

Som jag sa igår så va jag hemma själv och skulle se på en film..va den nu hette. Men jag såg introt (typ 30 sec) Sen bytte jag kanal FORT! Så jag kollade på my best friends girlfriend eller nått sånnt hette den.

I går fick jag i mig totalt två koppar te.
Idag har jag SVULLAT...
Två tuggor på ett päron, sen slängde jag det.
Ett paket risenta

MIDDAG - två tuggor kött, några klyftpotatisar :O VAD HÄNDE?!

Så nu sitter jag här och känner mig AS fet och helt total misslyckad!

Idag jobbade jag mellan 12 - 17 det va helt okej men liite segt va det. 
När jag gick av bussen till jobbet känndes det som att mina ben skulle vika sig. Jag kände mig helt svag och kändes som att knäna skulle gå av... Visste inte vad jag skulle ta mig till. Men klarade hela dagen. Duktiga jag!  
Som tur va kom pappa och hämtade mig så jag slapp ha en kännsla av att svimma ihop på en tunnelbanna eller så.

När jag kom hem började jag fixa tårtan. Vilken jävla tårta! In i frysen 30 min sen på med en ska o in i ugnen i 30 min sen på med en annan sak och in i ugnen i 45 min.. o till sist på med de sista och in i kylen. Kul men tidsplanering behöver man! hehe - Kommer lägga in en bild senare.



Puss Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0