Glad?

Just nu är jag sjukt trött, varit på träning från fem till nu. Roligt men jobbigt efter som att de va väldigt livat och jag kände mig lite snurrig innan. Men jag känner mig faktiskt duktig i dag, her ändast ätit en bit av risenta. Det var för att annars skulle jag få blikar från dem. Så jag led, men fick i mig den.

Duktigt. Så dagens mat intag är en risenta, borde dricka vatten lite vatten.. Efter som att ja inte drukit något i dag. Jag gick upp, klädde på mig, centrum, duschade, gick ut med hundarna, sen hem lämna dom och gick till träningen. Min kompis från tysklad ringde idag :D. Jag älskar henne, hon klagar inte, sviker inte.. Hon finns alltid för mig och bäst av allt hon överaskar mig, hon är guld värd!<3

Nu ska jag svara på min pojkvänns sms, ja äntligen skickade han ett sms innan jag fick rå dap.
Nej, jag brukar inte dampa på honom utan jag tar ut det på mig själv.

Hoppas ni haft en fin dag! (:

Puss Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0