En vecka.

Idag är det en vecka sen släkten va här och firade min 20 års dag. Inte nog med att tiden har typ sprungit iväg. Men det är även en vecka sen jag såg pojken min, och det känns då som att veckan varit längre än en evighet! :(

Vet inte varför han är så här. När jag frågar säger han att de inte är något.. Vad ska jag göra?
Kan inte ringa mina vänner som bor här i närheten.. Dem gav mig en utskällning sist. Att jag borde göra slut och att jag en gång i framtiden i alla fall kommer hitta en ny. - Sen dess har jag inte pratat med dem. Jag va redan ledsen och nere och deras ord gjorde de inte bättre. Är det så man stöttar en vän som mår dåligt?

Jag vill få allt bra.. Just nu är allt.. Precis allt tvärtom!
Vad gör jag för fel hela tiden?

 


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: ingen orsak:)

ja den bilden är verkligen bra.



Dina vänner försöker säkert stötta idg och ditt bästa, men det är svårt att veta för dom vad som är rätt och hur man ska stötta en.



2009-09-27 @ 17:10:29
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

Förlåt att jag glömde säga grattis till dig!

att fylla 20 år är ju stort:)

2009-09-27 @ 21:24:59
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0