En sån dag.

Idag har jag somsagt absolut inte gjort någonting. Messa de killen o fråga fall han ville komma förbi, men som jag trodde så ska han till sin syster. Jag önskar att han bara sa så och vill överaskamig - Det skulle aldrig inträffa, men i alla fall. Jag har sett klockan passerat timme efter timme. Nu börjar jag få panik av ut tråkning. Vad ska jag göra? En kompis kommer hem i natt. vill träffa henne nu! Men liite svårt när hon åker flygplan!

Jag kan inte sitta här och klaga över att vara ut tråkad. En kompis frågade precis (för någon timme sen) om jag ville komma hem till henne. Hon ska ha en tjej middag med förkrök och sen dra ut. Jag ska jobba i morgon och kände mig inte så pep på det.. Så här sitter jag.. Tråkiga jag och känner mig ut tråkad.

Storasyster är hemma hos sig i västerås, Lilla syster är på fest med kompisar. Mamma och pappa är på en annan fest. Där i gen, här sitter jag.

Men sånt är livet. I dag har jag (än så länge) fått i mig en kopp te.
Bra eller dåligt vet jag inte.

Det jag har gjort i dag är att varit ute med hundarna, städat lite här hemma. Tagit en dusch, varm-vattnet tog slut, klädde på mig varma mjukis kläder.
Jag ska sätta mig framför tv med mig själv och mina hundar och se på:
19.05 Twitches too  på tv 4 +
Någon komedi så hoppas den är bra och rolig.


Nu ska jag sluta skriva här och hitta på annat.

Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0