Dax att lära sig klockan ?

I dag skulle jag träffa farmor klockan tolv i centrum. Så jag satte på mig normala kläder och gick till bussen.. Jag va i centrum klockan elva! En timme innan. Så jag gick runt i lite olika butiker, hittade kanske en två saker jag ville ha. Vad har hänt med mig? Jag brukar vilja ha nästan allt jag ser. Men kanske har jag börjat förstått att jag endå inte tycker att jag passar i kläderna.

Här om dagen när vi skulle på bio så fick jag nästan i väg mig, lillasyster och hennes vän en timme innan vi behövde åka! - Vad är mitt problem?

Jag är så fruktansvärt förvirrad!

Jag mötte farmor vid tolv då vi två va minst lika virriga, fick fråga om hjälp 40 miljoner gånger för att hitta rätt saker till min tåra. Men tillslut fick vi ihop allt. Jag orkade varken sminka mig eller fixa håret, har även inte ätit något ännu. Jag gick där i centrum och kände mig äckligast av alla!

Snart ska ja på  träning så ska vila lite nu...

Puss Puss<3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0