Att göra.

I dag är detmycket somska göras, men endå inte. Men en (ointressat) liten lista på sakerna.


Skriva det här inlägget
Försöka lägga in en bild
Packa väskan till jobbet
Åka till jobbet
Möta upp pappa
Åka hem till Pojkvännen
Gratta pojkvännens styv far
MYSA!


Nu har jag lite brottom, lägger in denna bilden. Tanken va att jag tänkte börja lägga ut bilder på dagens ute-fit (eller vad det heter) men som vanligt klarar jag inte av att lägga ut färg bilder.

Jag har en bege (lite glittrig) linne/tunika Med en svart kofta och svarta jeans.
Till det blir det ett par vita björn borg skor och en sjal + en svart jacka så klart - nu är det höst!

Det va det, hinner inte ta en bild nu på ytter kläderna.. Kommer sen om jag vågar.
Som ni märkt/ser så skippar jag hälst bilder på mig själv.

Nej nu måste jag sluta.^^

Puss Puss<3



Kommentarer
Postat av: Joanna

sv; åh, tack så mycket! det värmer! vad du är modig som vågar skicka in en egen anmälan, det kräver mycket av en själv, så du har nog dig själv att tacka en del också! hoppas att du övervinner ätstörningen! kramar!<3

2009-09-06 @ 14:13:24
URL: http://jooannas.blogg.se/
Postat av: LIENE

det är bra att du försöker lägga ut bilder iaf:) kanske du får bar feedback från andra.



Tycker din outfit var jättefin:D!

2009-09-08 @ 21:48:04
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

det är bra att du försöker lägga ut bilder iaf:) kanske du får bar feedback från andra.



Tycker din outfit var jättefin:D!

2009-09-08 @ 21:48:06
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0