090911

Jag vet inte vad jag ska göra just nu.. Typ sommar väder ute och här sitter jag inne.. Kollade nyss på första Idol avsnittet. Varit ute med hundarna. Lilla syster har kompisar här, de ska på fest så de gör sig i ordning. Jag vill göra något men endå så orkar jag inte. Jag vill gå ut men jag fryser. Funderar på att ta en kopp te, inte ätit eller drukigt något än. (kanske därför man känner sig frussen?)

Jag vill inte äns ha yoghurten längre!
Jag känner mig så jävla fet, äcklad av kroppen min!

Snart är det söndag då jag äntligen får träffa pojken min.. Men som vanligt saknar jag honnom mer än vad han saknar mig. Men i morse tredie gången jag vaknade hade jag ett godmorgon mess från han (: . Jag svarade bara godmorgon tillbaka. Sen va det tydligen bra med det.

I går beställde jag en bok, Mamma sa att jag va sjuk - Heter den. Vet inte varför jag ville ha den. Men något vill jag ha och göra när jag bara är hemma. Jag kan känna mig rastlös och så, men det är fruktansvärt skönt att bara va hemma och gå runt och göra inget - Faktiskt. Aldrig haft tiden till det men nu har jag varit ledig i två dagar och de känns tungt att behöva gå till jobbet i morgon, vill vara ledig och bara slappa och ta det lungt. Man kanske inte får ut så mycket av dagen eller tiden men det är SKÖNT!

Jag sitter här just nu och gör ingen ting, lite små tråkigt kanske men avkopplande. I morgon är det lördag och jag ska jobba mellan 12 o 17.. :/ Sen hem och Baka tårtan om jag inte gör det på söndag.

Nej nu ska jag sluta med det här onödiga inlägget.. får se om jag får i mig tet.

Puss Puss <3

Kommentarer
Postat av: LIENE

aha kul att ni ska träffas ändå:) du och din kille.

Hoppas tårtan blev bra.

2009-09-13 @ 10:02:37
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0