VARFÖR, VARFÖR?

Jah, VARFÖR ska mitt liv vara en plåga hela tiden??! Jag käpar och käpar men inte det minsta får jag tillbaka. Jag har så sjukt imagen just nu och jag vill bara att min pojkvänn brydde sig mer.
Kan jag inte bara bli påkörd av en bil och bryta benet eller något så jag hamnar på sjukan, för då skulle jag messa "ligger på sjukan och du behöver inte komma, du har ju inte tid"  

Men sån tur kommer jag inte ha, så vad ska jag göra?
Jag vill inte göra slut, det är hemskt att jag äns säger så här. Att jag äns nämner det ordet. Då måste ju något vara fel. eller?

Jag saknar hans söta sms, jag saknar hans varma kramar, jag saknar hans närhet, jag saknar hela honom innifrån och ut! :'( jag vet inte hur jag ska säga det för att han ska förstår.. Kanske ringa till honom.. nej han kommer inte äns svara och när han ser att jag ringt komemr han bara skicka ett ? eller "aah?".

Jag vill bara känna att han finns här för mig. Men just nu är det som att jag kämpar för migsjälv och att han slutat bry sig om mig överhuvudtaget... Vad gör man då?

Någon som har tips på vad jag ska ta mig till med denna pojke som jag älskar så fruktansvärt mycket?

Kärleken är ond! Det ska ni ha klart för er.  


Urs vad jag hatar allt just nu. Känner mig sjukt rastlös.
Men i morgon blir det jobb och sen bio så kommer nog bli en bra dag i alla fall.
Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0