Vad är de som händer?.

Jag har börjat äta mer och mer. Nu känner jag mig tjock och jag vet att jag gått upp så nu är jag normal-viktig. Men jag fryser helatiden och i morse när jag vaknade, vid så där halv5 och somnade vid 3, så hade jag röda streck på magen och benen... Jag kliar sönder mig när jag sover och jag har ingen aning om hur det kommer sig eller varför... Vet en massa saker som är syptom och vad kroppen kan "komma" med när man inte äter. Men inte hört något om att klia sönder sig :S..

Jag vart i alla fall väldigt chockad. Läskigt. Jag förstod inte först va det var.. Men sen när jag kollade närmre så såg jag att de va rivmärken och lite sår.

Kroppen borde må bra nu, jag äter då den ska vara glad.. Huvudet och mitt inre jag gapar och skriker fetto, att jag väger alldeles för mycket och att jag är en skam som vågar visa mig...

Sjukt jobbig, går inte en dag utan att jag låter bli att tänka
"undra vad hon tycker om mig"
"Undra varför dom kollar?, äh de vet jag ju"
"Varför ser jag så annorluda och ful ut gämfört me alla andra.. Varför är de bara jag som har så feta lår?"
........ Jag kan fortsätta...

Det värsta jag verkligen vet är att sätta mig ner på bussen eller tunnelbanan.. eller ja var som, efter som då breder låren utsig ännumer, då jag verkligen verkligen vill bort där i från.


Ps. Det många inte vet är att även överviktiga kan ha ät-störning. Det handlar om energi/protein intag och jag menar inget illa med det jag skriver här. Det är endast MINA tankar om MIG.

Kan det inte vara som Gustav svesson säger "Är magen glad är människan glad!"
Då jag menar för alla olika människor, korta som långa, mindre som större.  

Puss Puss!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0