Ny dag 0 planer.

Eller jo, jag har en plan! Jag ska laga middagen i dag med (: Hela familjen älskade mina piroger!
Jag måste nog ta ett snack med min kära pojkvänn om hur vårat förhållande ser ut och hur han ser på framtiden. Just nu känner jag att han inte har tid för mig. Och när jag tänker efter så är det som att han inte vill släppa in mig fullt ut i hans liv. Jag säger alltid att jag ska ta ett snack, men jag vågar inte ta upp sådanna saker. Jag har insett nu att vi måste kunna diskutera svåra saker också, allt löser sig faktiskt inte med tiden.

Men jag är bara så rädd att han ska lämna mig, det är fraligt att jag inte kan tänka mig ett liv utan honom. Men till och börja med så ska jag se hur många minuter, timmar eller dagar det tar innan han hör av sig. Sen när vi väl ses ska jag börja med att säga "hur ser du på framtiden?" och sen börja gå in på vårat förhållande och sånnt snack.

Allra bäst skulle ju egentligen vara typ par terapi, men aldrig att han skulle ställa upp på de. Han vet inte äns att jag tackat nej till behandlingen. Men att jag ev ska tacka ja till den i december. Väldigt jobbigt just nu..


Fyllningarna jag hade i mina piroger va:
1.
Fetaost
spenat
Mixa ihop dom två

2.
Svarta oliver, skurna
Feferoni
Paprika - röd
Majs
Köttfärs
Tacko krydda

Salladen:
Gurka
Röd lök
röd paprika
fetaost
soltorkade tomater
oliver

Jag skar upp ganska sora bitar av allt.. Glömde dock att ta kort men gott vart det.
(själv smakade jag bara en pytte bit)


Puss Puss!<3



Kommentarer
Postat av: LIENE

pirogerna lät jättegoda!

Hoppas "snacket" med idn pojkvän går bra:)

2009-10-14 @ 21:20:39
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: men man blir väl aldrig riktigt frisk från anorexia? man måste bara acceptera att dom egenskaperna hos en som orsakat anorexin är en del av en. Alla människor har sämre sidor, man måste bara hantera dom.

men jag tror behandlingshemmet kan ändå vara till stor hjälp, just för att du ska kunna hantera anorexin.

Du kan ju inte annat än få fina kommentarer:D för du är fin!

2009-10-15 @ 18:44:10
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: ja "retas" är ju många som gör, så har man retats med mig med, om min tandställning men jag har nu fattat att det bara var för att en kille retades och sen så massa andra saker, är faktiskt kul att prata med dom alla som har restats med mig förut nu:) jag förstår liksom deras skämt och då blir det annan stämning, men deras skämst är nog inte så där jätte omogna mer:P



Usch, sånt är verkligen hemskt:( förstår inte hur barn/människor kan vara så elaka.

Ingen fara, kul med lite längre kommentarer ibland:) och kul att du tyckte så om frågan.

2009-10-15 @ 18:48:24
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0