Jobb och Bak.

Idag har jag jobbat, igen. Det gick faktiskt bra och det var väldigt roligt idag! :) Efter jobbet så åkte jag hem och jag och lilla syster bestämde oss för att baka bullar. Vi fixade och knådade. Så smakade jag på min bull deg innan vi satte in dem i formarna. Och lika så med lillasysters. Då jag känner att hennes va godare, då hon säger:
 "Men jag har kanske mer strösocker" Då jag svarar..
"Ska man ha strösocker?!"
"Hahaha ja ditt fuck hed! klart man ska ha socker i!"

Hon skrattade så mycket att hon ramlade ner på golvet och där stod jag med ledsna ögon och kännde att mina bullar kommer smaka bajs! :( .. Men trotts dramat så ställer vi in dem i ugnen och lillasyster sätter på tiden. När hon senare går till ugnen och ska ta ut dem skriker hon "Dom är svarta! ALLA är BRÄNDA!".. Våra bullar va alltså pajade, men inte bara mina som smakade bajs då ^^ haha... men tro det eller ej men vi gjorde om ALLT från början..

Så nu har man svullande bulldeg i magen! Så magen känns nu ENORM! :(

och jag straffar mig för att jag ska till anorexi centrumet på tisdag och då kommer jag dit med en tjoch bull-mage :S urs jag vill inte! :(

Men bakningen va väldigt rolig!
Och en till rolig sak är att min lillasyster ska fika med en av mina kill kompisar..
"han o hoon" - ni vet timon o pumba ^^

Nej nu ska jag förberade inför SL tjafset och hoppas på att inte behöva överklaga utan att de går bra imorgon när jag ska åka typ från enasidan stan till den andra. Från söder om söder till solna.. Det är en bit!
Önska mig lycka till nu och så hoppas jag att ni har haft en fin kanel-bulle-dag, även om ni inte bakat eller ätit bulle (: Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Nä, precis. Ja, den var jätte mysigt :D

2009-10-04 @ 22:44:23
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0