Helt nere!

Jag mår så fruktansvärt dåligt efter allt jag ätigt idag.. Middan och bullarna är värst.. Hur kunde jag?! Nej jag mår inte alls bra. Men i morgon ska jag träna och nu ska jag börja träna MINST 3 gånger i veckan! Så hoppas på att kunna må bättre av det.. Det sägs att man mår bra när äns hälsa är bra.. (?)

Jag ser också att ens blogg blir väldigt tråkig utan bilder, FÖRLÅT för det! Men jag vågar verkligen inte lägga ut bilder på äckel mig! :( Men ska endå försöka.

Så avundsjuk på alla andra.. Ni är UNDERBARA människor och jätte vackra!
En sak är säker, Börja ALDRIG banta! Du är perfekt som du är!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: malin

hur mår du ? :D <33

2009-10-05 @ 08:37:09
URL: http://blonndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0