Helgen.

Ja som sagt så fick jag veta allt om centret och så i fredas. Och om jag ska vara helt ärlig så är det ett super svårt val. Jag borde kanske gå dit och se hur det är.. MEN jag är inte berädd att offra hela min vardag, mina intressen för att vara på ett hem 24/7.

Lördagen så va jag på träningen och det va kul, men många gymnaster som är sjuka. Vid 3 tiden sprang jag till bussen för att möta min pojkvänns granne och hennes dotter :D. <3
Vi gick och handla in för kvällen, killarna hade beställt chiops godis och läsk m.m haha. Efter det lekte vi en stund i parken, Cassandra ville gunga.. 30 sek sen skulle hon åka kana 1 gång sen skulle hon rida på en älg eller va de va, i 30 sek x) haha. När hon prövat allt sprang hon runt och lekte titt-ut med mig. Jag lekte med... Jag trampa i katt bajs! Så typiskt! hehe Äckligt värre.

Vi lagade middag och sen myste vi framför tv:n. Vid 9 (tror jag de va) Så kom killarna hem. Ett satans liv var det på dom! haha. Kvällen vart riktig mysig, natten med hihi <3.

Söndag: Vi vaknade, pojkvännen gick upp innan men sa inget alls. Vi va inne hos grannen och vi sa inte så mycket till varandra. Jag kollade på filmer och väntade på att Cassandras mamma skulle komma. Killarna satt i köket med sina paint-boll skit. Så jag satt själv, lite halv tråkigt. Vi åt taco till middag och jag åt faktiskt väldigt mycket :) (en normal portion). Sen in till grannen igen. Då jag och Cassandras mamma kollade på ängla gård - andra sommaren, bra men sorglig. 
När vi gick hem igen så satt jag i köket och pratade med hans mamma väldigt länge. Först va klockan åtta/halv nio. Sen helt plötsligt va den lite innan elva.. :S vart tog tiden vägen. Jag gjorde i ordning mig för natten. När ag kommer in i hans rum, ligger han redan och sover. Jag viste inte äns att han gick och la sig :/ Jag som ville snacka lite med honom om centret, vad det innerbär och säga hur jag känner.. Men det vart inget av det. 

Jag kunde inte sova. Jag vred och vände på mig. Höll om honom då han flyttade på sig. Jag tog djupa andetag och försökte sova.. Gick inte. Jag vände mig om och la armen om honom. Han flytta på min arm...
Då gick det inte längre, jag fick panik ångest. Jag ville bara hem! Kramade kudden hårt, tårarna sprutade, jag ville väcka honom och få hans tröst men då skulle han väl bli sur för att ja väcker honom och han ska upp och jobba. Så jag sket i det. Jag fick lust att gå till hans mamma. Jag hörde henne i köket, men hur skulle det se ut? 

Urs jag sov MAX 2 timmar och nu ska jag snart i väg och jobba + att jag måste ringa centret i dag och jag bara vill inte, inte nu.. Allt är så komplecerat just nu.. eller så gör jag allt komplecerat. 

Det jobbigaste var att jag behövde bara en liten kram av honom så skulle jag känna mig tryggare i ALLT, men inte äns det fick jag. FAN! - Men älskar honom mer än något annat! <3 

Tack för alla era kommentarer (:

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0