Fy mig!

Jag mår så fruktansvärt dåligt, ätigt alldeles förmycket.
två mackor med kaviar - ÄCKLIGT jag gillar inte äns kaviar!
En kopp varm choklad.
En kopp te.

En fisk-pinne och ca en sked potatis mos.. URS JAG DÖR! 
Sen har jag även proppat i mig bullar, poppcorn, godis och choklad bollar.

ÄCKLIGT ÄCKLIGT ÄCKLIGT!!!!!!

Jag hatar mig själv.. Hur kan jag sitta och proppa i mig en massa jävla skit!
Nu får det faktiskt vara SLUT på riktigt!

Jag verkligen hatar mig själv och min FETA KROPP :(

"Ge mig ett annat utseende och en annan kropps-form!"


Förkåt läsare, har en sån dålig period just nu att jag inte orkar med mig själv!

Hoppas ni har haft en fin fin dag! <3

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0