En av värdens bästa människor!

Chattade med min släckting som är 17 år och en väldigt bra människa!
Tänk om fler kunde vara som honom.. Då skulle verkligen värden se annortlunda ut!
- På ett VÄLDIGT BRA sätt!




Min UNDERBARA släckting går  sjukhus/röda korset gymnasium så han vet verkligen vad som händer med kroppen men samtidigt stöttar han mig på ett bra och vättigt sätt!
Är helt mål-lös!
Vad skulle jag göra utan honom? - Utan hans stöd?




Lite av våran koniversation, han räddade min kväll.. Lite i alla fall.. Han får hjärnan att tänka om lite. Men nu ska jag nog börja krypa ner i sängen och läsa lite+ att skriva i min mat/dag bok. Men jag är otroligt glad att ni orkar besöka min blogg! - Även om nästan ingen kommenterar så ser jag att de är folk som läser och de värmer så fruktansvärt mycket! (:

God natt på er alla! <3



Kommentarer
Postat av: Maja

sv: hihi tack! :D hur är det?

2009-10-08 @ 16:08:30
URL: http://backstagewithmaja.blogg.se/
Postat av: kimsaan

jag tror absolut att du var jättefin förut,och att du är lika fin nu :)

2009-10-10 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0