Bjuder på en ny bild.


Idag har jag bestämt mig för att laga middagen. Det är himla kul att laga mat men dess svårare att äta den. Men i kväll blir det hemlagade piroger med två olika fyllningar och en grekisk sallad till det. Hoppas det blir bra (:

Jag väntar på att mamma ska komma hem från sina ärenden sen ska vi åka och handla.

Igår jobbade jag och de va ganska kämmpigt. Va sjukt trött och förvirrad så det känndes väldigt jobbigt + att vi hade fått ett nytt kassa system som va ganska krongligt. Men hade i alla fall trevliga kunder.

Jag kan inte lyfta luren till centret, jag bara kan inte. Skulle ha ringt igår men jag vet inte vad jag vill. Jag vet att jag borde tacka ja - annars känns de som att ja sviker alla, speciellt min mamma, min pojkvänn och hans mamma. Men jag är inte berädd att offra hela min fritid till att sitta på ett hem och läramig äta.

När det känns så där så blir beslutet väldigt svårt. Men efter som att jag känner att jag inte vill, inte just nu i alla fall, då ska jag väl inte känna mig tvingad? för då blir det väl bara pankaka av allt?

Jag är väldigt sur och grinig mot mina nära och kära just nu, men det är för att jag försöker äta tre gånger om dagen och det är obehagligt, magen har varit uppblåst i tre dagar nu. Det görmig irriterad,plus att kroppen är inte van vid att få såmycket i sig så antar att de också påverkar hjärnan och kännslor..? 



Puss Puss<3




Kommentarer
Postat av: LIENE

svårt beslut med centret:S och jag har vsårt för att bestämma i andra ställen vad de ska göra. Men att lära sig att kunna äta utan ångest är kanske bättre n att leva i en fritid med pngest för alltid.



och bilden var jättefin ju:D Jag gillar ditt hår, det ser ju bra ut!

och du är inte fet nånstans, som du själv tror.

2009-10-14 @ 10:58:48
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0