Bilder...

Jag har suttigt och kollat på bilder genom åren, mina så kallade ego bilder.
Det började med att jag hade långt blont naturligt hår, mina ögonfransar va jätte fina.
Sen började jag göra om mig själv...

Jag fick problem med att äta, 15 år gammal.
Jag klippte page frisyr, till under öronen! (16år)
Jag slutade andvända bortagnings medel för sminket (16-17år)
Jag färgade håret mörkt, mörkt brunt (16år)
Jag ville ha blont igen, så färgade det med blond hårfärg..
Det vart orange. Så jag hade orange hår väldigt länge och jag fick ett smeknamn "ägg gulan"
(men det skämtade vi om så de va ju lite roligt)


Men det jag inte förstår är att mitt hår va jätte fint, hur kunde jag klippa av det :'(.. Nu sitter jag och vill ha tillbaka det! Jag såg inte alls konstig ut!
Varför såg jag det inte då?, varför är jag alltid så osäker?

Nu är jag 20 och ser tillbaka på tiden som 13-18 år..
Kommer jag sitta och titta på de här dagarna när jag är 25-30 :S ??.

Frågor som inte går att svara på, och som är svåra att diskutera.

Bjuder två GAMMLA bilder, är inte alls lik mig själv längre. Hela ansiktet har ändrats..
Allt från topp till tå.



Puss Puss <3

Kommentarer
Postat av: LIENE

Det finns alltid något bra inom en och utanpå med:)

Du gör ju samma sak igen, vill vara något annat. Efter 5-10 år kommer du kolla tillbaks åt dina bilder idag och längta tillbaka och inte förstå varför du inte kunde se dig som du var nu.

Man får nöjsa sig med nuet och se det som är bra bara.

2009-10-08 @ 18:00:06
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0