Att-göra-lista.

Måndag: Åka till stadshagen och överklaga på SL, en vän åker med. Träna själv minst en timme.
Tisdag: Samtal på anorexi centret (BLÄ JÄTTE NÄRVÖS!) Tränare kl 18-20
Onsdag: Jobba 9-12 efter det träna själv.
Torsdag: Tränare 17-19.30
Fredag: Träna själv. Träffa en vän på kvällen.
Lördag: Träning 12.30-16 ev träffa En bekant med hennes barn.
Söndag: Ev träffa en kill kompis :). träna själv

Varför känns veckan så jobbig? :s
Har inte alls överdrivet mycket...

Vad händer hos er? :)

Puss Puss<3

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: aah jag förstår.

okej, om man skriver osammanhängande har man nog stor fantasi och många tankar:) käner igen mig lite, eller min mamma är så, hon skriver osammanhängande men bra men det är bara för att hon har så många tankar hon vills kriva ner.

Vad bra att jag ger dig styrka:) det ger mig liksom också styrka, förstår du?

nej men det är därför jag läser din blogg och kommenterar.



Jag har nog ännu mindre i min vecka. Kanske för att jag är sjuk. Ska iaf göra en läxa i musiken tills fredag, sen så har jag prov på torsdag, matte.

2009-10-05 @ 21:10:38
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

och lycka till imorgon med samtalet på anorexi centret!

kram

2009-10-05 @ 21:11:39
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0