Allt på en gång.. ?

Ja då åkte jag till pojken min igår kväll. Vi va lite smått osams så jag hade egentligen ingen lust att åka heela långa vägen. Jag frågade honom om på lördag då det är fest, men han vart bara skit sur. "Vi har redan gått igenom det?".. Jag fattar inte alls varför han inte vill att jag ska följa med. Men nu har jag endå tackat ja till jobb på fredag och söndag så nu kan jag endå inte.

Vi hade det i alla fall väldigt mysigt igår kväll :) <3

Jag fick också ett samtal från anorexi centret, har en tid på tisdag klockan halv 3.. Sjukt närvös och känner att jag inte behöver gå dit för jag har gått upp VÄLDIGT MYCKET i vikt, är på min normala nu. Men samtidigt har jag väldigt svårt att äta normal mat. Äter för det mästa yoghurt och macka. Så beroende på hur jag ser på saken så behöver jag men endå inte.

Jag har även fått en tid på depressions kollen, såklart på samma dag så måste boka om den.

Just nu vill jag bara vara i fred från alla koller och samtal, ångesten och tankarna .. Vill bara vara fri.. Fri som en fågel!

Sen så har jag även skickat in en jobb ansökan.. Får se hur det går med den (:


Puss Puss <3



Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Okej, på vilka ställen mer jobbar du på då?

Hoppas jag med och klart ska jag vis aresultaten sen:)



Bra att du hade mysigt den kvällen:)



bara för att man väge rnormalt behöver man ju inte inte ha hjälp. Jag tycker det är lite konstigt att dom tar inte in bara alla personer som har problem med ätstörningar.

2009-10-03 @ 12:00:03
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0