Två dagar kvar.

Ja då har jag haft lite mors-dag mys, vi brukar aldrig riktigt fira det men just nu mår min mamma inte så jätte bra och plus att hon och mormor gör värdens jobb in för min student, tanken var ju att jag skulle hjälpa till nu när jag kom hem men hoppar ju på 3 ben då det blir lite krongligt.

Nu är det 2 dagar kvar till min student och jag är så sjukt nervös och det känns bara overkligt. Plus att det händer så mycket den här veckan.
Måndag: Fixa naglarna hos en kompis, hon gr mig kompis pris 200:-  :D
Tisdag: Tar jag studenten :O.. Pojkvännen 20 år
Onsdag: SOVA! ev med hem till pojkvännen
Torsdag: Träningen
Fredag: Möte, ny psykolog, sjukt nervös!!
Lördag: Träning, fira pojkvännen med en grill-fest
Söndag: Tävling

Fick bara lust att lägga ut min "lilla" planering hihi.
Men för att komma till mitt mat intag i dag..
En kop te vid 10, utan socker
Två chocklad-bitar vid halv 1
En korv vid åtta
Några få chips...

JAG HAR ÅNGEST! :S
Känns som att jag ätit alldeles för mycket, magen verker jag vill bar spola tillbaka tiden och minska ner på all den där maten!! Känner mig så hemsk och tjock nu :(. Blää!

Nej nu ska jag stänga av datan och försöka sova.
Hoppas ni läser min blogg fast än jag va borta och hade svårt att uppdatera.


Puss och Kram, sov så gott (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0