Sova daxis?

Jag är absolut verkligen inte trött, vilket jag borde va efter som att jag inte kunde sova i natt pga mitt knä. Jag borde dess utom inte vara så pigg som jag är heller (enligt läkare) efter som att jag inte har energi-järn-kolhydrater osv i kroppen. Jag har i dag ätit ca en halv kopp yogurth och ca 1 dcl sallad. Men va fasiken jag äter i alla fall! Bara det är lixom framsteg här hos mig. Men då duger inte det.

Nej men i alla fall. Jag är inte bra på att hoppa på 3 ben x)
Det jag ville komma fram till är att jag är ytterst stolt över att ni läser och kommenterar, hade aldrig äns vågat drömma om att någon skulle orka det. De va min sjuksyster på skolan som gav mig det i läxa, jag tvekade, men hon fortsatte att tjata och tjata och sa "Ge inte upp innan du försökt.." Så till slut tog jag steget att skaffa blogg - Då jag valde namnet just för att på minna mig själv, och andra såklart, att man faktiskt bara har ett liv att leva (vad jag tror) och man har den kropp man har.. Jag är doc inte så bra på att ta in det i mitt egna huvud men vill på något sätt få andra att förstå det och ta vara på era liv och njut av er själva! (vilket jag INTE gör eller uppnår).

Men kan verkligen inte beskriva hur glad jag är för det här (:

TACK TACK TACK Alla SÖTA!

Nej nu tror jag att jag ska försöka få i mig lite oboye (försöka!!) tips från mias blogg: http://miary.blogg.se/  :P

Puss Puss <3


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Usch, låter inte kul! :S

Kram

2009-05-26 @ 23:03:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0