Skola - aldrig slut.

I dag var jag i skolan på en lektion sen ett samtal sen en lektion sen orkade jag bara inte mer så jag åkte hem. Men jag fick två nya uppgifter, hem prov. Så hela den här kvällen/natten blir att göra klart dom två arbeterna.
Urs det känns som att det aldrig tar slut, och så borde jag inte uttrycka mig efter som att på tisdag nästa vecka så tar jag studenten och den bara närmar sig allt mer och mer.

Samtalet i dag, gick överraskande bra. Skriver mer om det sen måste verkligen komma igång med arbeterna nu.

Visst är det STRÅLANDE väder idag här i stockholm?! Åkte hem i en t-tröja (:



Hörs snart, Kram på er alla fina (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan :)

Det är super bra väder i sthlm! :D

Vad görs då?

Kramis!

2009-05-25 @ 16:09:00
URL: http://thankshoney.blogg.se/
Postat av: Anna

SV: Usch, gillar inte att plugga! =/

Själv har jag turen med mig och har inga läxor och kmr heller inte ha några mer prov den här terminen! x)



Har precis ätit :) Vad åt du till middag då?

Kramis!

2009-05-25 @ 18:48:21
URL: http://thankshoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0