Redo!

Japp då är jag uppe och hoppar omkring på kryckor. Varit vaken väääldigt länge, går absolut inte att sova nu när jag har ont i knät. Inte kan jag hoppa på kryckor heller, jag sätter antingen kryckan på minegna fot, framför varnadra eller snett långt ut så jag nästan trillar... Har aldrig någonsin i hela mitt liv hoppat på kryckor men nån gång måste väl vara den första, vetdoc inte vad dom säger på vårdis, jag kanske inte behöver kryckorna (hoppas hoppas hoppas). Men ska inte ta ut något i förskott. Så ont som jag hade igår kväll har jag aldrig varit med om, det kändes som att de rördes om i knät att någon/några drog i varisn ände + att min vad va gånger 2 på de benet. Det konstiga är att nu på morgonen gör det inte så jätte ont, det känns men inte alls samma smärta, vilket som är skönt.

Så nu ska jag till vårdis och höra vad dom säger om mit knä, kan inte minnas när jag va hos en läkare med någon annan kropps del än ryggen eller så. Hoppas ni mår fint, här i stockholm är det STRÅLANDE sol igen :) 
(Jag är stolt att jag vågar mig ut, men nu är det trotts allt ett måste :S )

Kram Kram på er! :) 

Kommentarer
Postat av: nelllie

Kika gärna in på min blogg=)

2009-05-26 @ 17:50:55
URL: http://nellieaaalhuizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0