På G igen.

Japps då ska jag försöka göra mig i ordning. Mamma har tvingat med mig till skärholmens centrum, jag fick doc välja mellan nacka forum och skäris. Men jag vill verkligen inte in i ett centrum och framförallt inte nu när jag hoppar på kryckor. Men jag har ingen student klänning så vi måste i väg. Tar studenten på tisdag och i morgon åker ja till örebro och är där till söndag. Så lite smått panik.

Mamma tvingade, jag menar tvingade verkligen i mig en halv kopp te och några tuggor på en halv macka. Nu har jag ont i magen men jag förstår att hon vill att jag ska äta men det tar verkligen emot något fruktansvärt. Det är kanske svårt att förstå men det är också svårt att förklara hur det känns att äta.

Jag minns inte hur tex: Glass, vissa godisar, maträtter, ketchup, poppcorn eller så smakar efter som att jag inte ätit något sådant på väldigt väldigt länge. Låter kanske tragiskt men så är det :/.

Nu ska jag byta om till något annat än mjukisar. Mamma har skrivit en lapp åt mig vad vi ska handla åt mig...

Lista:
Klänning          Till studenten
Vår jacka          För att jag inte har någon i rätt storlek (alla hänger som tält)
Ballerina skor  Några som passar till kläningen
Sommar strumpor  som jag kan ha i ballerina skorna
Fondation                 För att jag behöver och ska våga visa mig ute
Puder                        -      ||      -
Mascara                  -       ||      -
Block                 Ska på möte i örebro då jag ska anteckna massa saker

Nu måste jag springa (med mina kryckor)

Kram på er alla <33



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :D

åh. längtar till jag åker :')

2009-05-28 @ 10:59:09
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0